VAATA JÄRELE: teisel poolajal elule saanud Levadia lahkub Maltalt üheväravalise kaotusega (23)

Meistrite eel-eelringis Islandil 1:6 kaotuse saanud Tallinna Levadia jätkas eurohooaega Maltal, kus Konverentsiliiga teises eelringi avamängus jäädi Hiberniansile alla 2:3. Mängu saab järele vaadata Soccernet TV-st.

Levadia mängis esimesel poolajal mannetult ja läks vaheajale kaheväravalises kaotuseisus. Hibernians haaras juhtohjad 17. minutil, kui nurgalöögi järel suunas palli peaga väravasse Ferdinando Apap. Seitse minutit hiljem tabasid võõrustajad posti, misjärel oli värava ees markeerimata Jurgen Degabriele, kes viis võõrustajad 2:0 juhtima.

Teisel poolajal ärganud Levadia otsis väravavõimalusi ja jõudis lõpuks sihile 87. minutil, kui Maximiliano Ugge lõi Ernest Agyiri nurgalöögi peaga väravasse. Võõrustajad taastasid kolm minutit hiljem kaheväravalise eduseisu, kui vahetusest sekkunud Yunusa Muritala konksutas karistusalas Milan Mitrovicist mööda ja lõi palli rikošetist väravasse. Levadia naaseb koju siiski üheväravalise kaotusega, sest neljandal üleminutil kasutas Hiberniansi karistusalas tekkinud segaduse ära Agyiri, kes lõi palli latipõrkest väravasse.

Korduskohtumine toimub järgmisel neljapäeval A. Le Coq Arenal. Selle paari võitja kohtub Konverentsiliiga kolmandas eelringis lätlaste RFS-iga.

REKLAAM

Protokoll:

19. juulil kell 21.00 Centenary staadionil Ta' Qalis

Hibernians FC - Tallinna FCI Levadia 3:2 (2:0)
17. Ferdinando Apap, 24. Jurgen Degabriele, 90. Yunusa Muritala - 87. Maximiliano Ugge, 90+4. Ernest Agyiri

Hoiatused: 55. Zachary Grech, 72. Rodolfo Soares - 55. Brent Lepistu
Mänguolud: +31, päikesepaisteline ilm, kunstmuruväljak suurepärases seisukorras
Peakohtunik: Volen Tšinkov
Abikohtunikud: Deniz Sokolov, Martin Venev
Neljas kohtunik: Vasimir El-Hatib (kõik Bulgaaria)

Hibernians: Ibrahim Kone, Ferdinando Apap, Rodolfo Soares, Gonzalo Llerna, Zachary Grech, Gabri, Ali Diakite, Jake Grech (77. Ayrton Attard), Dunstan Vella, Tereence Groothusen (77. Yunusa Muritala), Jurgen Degabriele (90+1. Gabriel Mensah).
Varus: Justin Haber, Isiah Chukunyere, Lorenzo Fonseca, Ayrton Attard, Gabriel Mensah, Thaylor, Joseph Zerafa, Yunusa Muritala, Jayden Ohaka, Andreas Baekskov Laursen.

Levadia: Karl Andre Vallner, Artur Pikk, Milan Mitrovic, Maximiliano Ugge, Rasmus Peetson (77. Ilja Antonov), Brent Lepistu, Marko Putincanin, Mark Oliver Roosnupp, Zakaria Beglarišvili (77. Murad Velijev), Ernest Agyiri, Liliu (53. Robert Kirss).
Varus: Artur Kotenko, Markus Jürgenson, Robert Kirss, Murad Velijev, Maksim Podholjuzin, Andres Järve, Artur Sakarias, Karl Rudolf Õigus, Ilja Antonov.

LIVE-ülekanne:

SEOTUD MÄNGUD
23 kommentaari

Aleksandr   •  
(46.131.53.***)
Levadia mänge eurosarjas oli alati väga kurb vaadata.
Kevv92   •  
(88.196.251.***)
Kõik veel vägagi okei ja võimalik. Tallinnas tuleb hea mäng.
vigastus   •  
(81.90.125.***)
saadi väga halvast asjast parim kàtte
Denis Krestinin   •  
(82.131.45.***)
Miks eesti klubid ei oskakunstmurul mängida, kas riigis on mingi vana põlvkonna juba kasutamisel? Vähemalt pingutasid mängu lõpus, alecogil tuleb võit vajaliku skooriga.
Ernst Rajasaare   •  
(46.223.148.***)
Flora võitis seda Malta klubi eelmine aasta kahe mängu kokkuvõttes 5:0. See näitab Levadia taset Euroopas. Lihtsalt halb.
Kevv92   •  
(88.196.251.***)
Ei saa vōrrelda “eelmise aasta” tegusid, sellel aastal langeti aga esimeses voorus ja mitte tugevama satsi vastu kui Hibernians. Elu pole nii must-valgs
TheBroEx   •  
(87.119.179.***)
Flora domineeris 3 poolaega soome klubi täielikult, teatud detailid said saatuslikuks et laguneti mentaalselt. Oleks esimene mäng realiseerinud oma 99% võimalused ja ojamaa teises mängus 1vs1 momendi, siis ei oleks võimalust olnudki mentaalseks lagunemiseks. Lisaks andiski hea tõuke selleks rumal penalti ja punane kaart
TheBroEx   •  
(87.119.179.***)
Flora domineeris 3 poolaega soome klubi täielikult, teatud detailid said saatuslikuks et laguneti mentaalselt. Oleks esimene mäng realiseerinud oma 99% võimalused ja ojamaa teises mängus 1vs1 momendi, siis ei oleks võimalust olnudki mentaalseks lagunemiseks. Lisaks andiski hea tõuke selleks rumal penalti ja punane kaart
Jalka1   •  
(78.24.199.***)
Levadia leidis lõpuks teisel poolajal oma cojoned üles. Kõik on nende enda teha, kas pääsevad edasi või mitte, ei ole mõtet kogu Eestit selles süüdistada, et nemad platsil ennast ei suuda näidata. Kus on kirg ja tahe võita?
delarenta   •  
(90.190.195.***)
Pole Levadia fänn aga see terve Eesti on Levadia vastu on kahjuks nende enda peale pandud pinge endale mis ei tähenda seda, et me järgmised viis aastat seda (kulunud) fraasi leierdama peaksime. Pigem näitavad meie klubide tulemused eurosarjades meie liiga taset, mis on kahjuks üsna kehv. Vahel õnnestume, täpselt nii nagu ka meie koduses liigas aeg-ajalt nõrgemad tugevamaid hammustasvad, hammustame ka meie aeg ajalt eurosarjades teisi. Selle eduga pole mõtet veel ära harjuda aga oleme optimistlikud. Leegionäride reegliga peaks midagi ette võtma.
HR1   •  
(87.119.179.***)
Delaranta. Leegionäride reegliga peaks ammu midagi ette võtma. Läti klubi Valmieras on 13 leegionäri satsis, osad laenul veel. Läti liiga tugevam tänu sellele kui meie Premm, kahjuks. Ma näen seda asja nii, et kui oleks võimalik leegionäre rohkem tuua, siis oleks võimalus paremaid tulemusi Euroopas teha, mis annaks klubidele rohkem klotsi, annaks neid välismaale kasumiga müüa, mis annaks klotsi, ja selle klotsiga on võimalik oma noori kvaliteetsemaks kasvatada. Praeguste reeglitega me jääme lihtsalt samasse kohta trampima. Aegunud ja ei toimi kahjuks.
Jalka1   •  
(78.24.199.***)
sellisel juhul ei vaata paljud needki Premium Liiga, kes siiani seda teinud on. Ei näe erilist pointi vaadata mängimas suvalisi vendi kuskilt Ukrainast ja Portugalist, mitte mingit emotsiooni ei tekita. Ja senini on Eesti oma poisid ikkagi paremaid tulemusi toonud nii siin kui ka mujal, igatahes elan neile kaasa. See, et seekord ei läinud hästi, ei ole mingi näitaja. Eelmine aasta oli super Konverentsi Liigas.
tonkar   •  
(188.0.48.***)
@Jalka1 mis krdi jutt see on, et siis ei vaata paljud enam Premium Liigat. Kes vähegi huvitatud jalkas vaatab seda ikka. Mida edukam on klubi seda suurem on toetajaskond. Ei räägi keegi, et ainult leegionääridest peaks meeskond koosnema vaid, et tänu sellele tõuseb liiga tase. Enamus riikides on rahvast tunduvalt rohkem kuid ikka lubatakse leegionääre tuua, just, et tõuseks huvi ja tase. Ainult meie siin konnatiigis arvame teadvat, et vot ainult Eesti kuttidega kuskil konverentsi liigas iga paari aasta tagant sitsides oleme tegijad. Liiga tase on pask sest jumala eest kui toome mõne venna Portugalist siis enamus meie kutid maanduvad perseli pingil. Fakt on see, et meil ei ole niipalju kvaliteetseid mängijaid, et 10 meeskonda komplekteerida ja taset tõsta liigas.
Jalka1   •  
(78.24.199.***)
millisel moel sa seda taset meestel tõstad, kui lõpuks jookseb sul 10 mustanahalist platsil, sellega, et mehed teevad ainult nendega koos trenni? Lõpuks pole enam sellel noorel mingit motivatsiooni ka trennis käia, kui platsile ei saa. Sinul oma arvamus asjast, minul jällegi teine arvamus.
Jalka1   •  
(78.24.199.***)
ja ei ole vaja sellepärast närvi minna, kui keegi teine arvab asjadest teisiti ja ei räägi asjadest nii, nagu sina näed.
Thugie   •  
(87.119.179.***)
Jalka1, sa oled oma vaadetega natuke ajast maha jäänud. No disrespect aga kui suvalised 10 musta poissi meie poisid pingile istutavad siis need meie 10 valget härrasmeest võiks muudes valdkondades edu proovida püüda, elu ei keerle meie liiga olematu tempo rütmis. Koht algkoosseisu tuleb TEENIDA. Äkki keegi nendest 10st jõuab lõpuks arusaamamale, et tippspordis läbilöömiseks on vaja ropult tööd teha
Jalka1   •  
(78.24.199.***)
tundub, et isegi kui ma olen sinu väitel ajast maha jäänud, siis jagavad minu vaadet ka EJL tegelased.
Ja Flora näitel on näha, et meie oma mehed teevad rohkem tegusid platsil, kui leegionärid, kellele makstakse ilmselgelt rohkem palkagi meil Eestis. Ja miks peaks need leegionärid nii väga Eestisse mängima tulla, see tähendab, et kuskile mujale nad ei saa...
R380   •  
(120.21.212.***)
Leegionäride arv võiks suurem küll olla. Kui sellest tulenevalt siis nt Kalju, Leva ja Narva palkaks lisaks 5-6 (kokku) välismaameest juurde siis mõned Eesti poisid neist klubidest liituksid mõne teise Klubiga. Natukene ehk aitaks taseme tõusule kaasa?
KTM piirab samuti arengut. Võiks ju olla kuid mitte nii karm ehk.
Kuid kõigile ju teada, et milleks Vest just selliseks asja on sättinud.

Keegi ei läheks jalkat vaatama kui paar leegionaari rohkem klubis oleks on lamba jutt! Toetad ju oma lemmik klubi ja vp kas seal on üks Grusiin rohkem! Pakub silmale rohkem kui mingi sunnitud KTM!
nonoh   •  
(84.50.242.***)
Legionäridega on jah see, et kui sa oled neid olematu eelarve juures juba palganud, siis sa ka mängitad neid lootuses, et: 1) ehk lähevad paremaks 2)äkki keegi loll märkab ja ostab ära

Võib-olla?
ton666   •  
(90.191.72.***)
Läti liiga eeskujuks tuua on ikka väga masendav :D Et öelda et nende klubid oleks hetkel jube palju tugevamad on ikka väga suur liialdus. Eelmine aasta nt ei suudetud play-offis Gibraltari klubi võita et pääseda konverentsiliiga alagrupiturniirile.
Mul on tekkimas tunne, lugedes erinevaid Leva kaitsjaid et kõik liigad kellega Leva mängib on jube tugevad. Kui oli Vikingur, siis pärast räägiti oi kui tugev ikka see Islandi liiga tegelikult on ja Soome nõrk. Nüüd siis oli sama et Malta liiga on ikka nii tugev tegelikult ja Soome nõrk. (Btw, Soome liiga kõvasti kõrgemal koefitsendiga kui need teised 2 liigat). Et äkki ühel hetkel lõpetaks ja tunnistaks et ega Leva on sitt olnud viimased hooajad. Tuleb end parandada. Pea liiva alla peitmine ja teiste süüdistamine ei too edu.
Olles nt Juve fänn, siis ma ei käi ringi viimased 2 hooaega rääkimas, kui sitad teised on ja kuidas umbes räige ebaõnn on või kohtunikud teisi eelistavad. Ma ütlen ausalt, persse, juhtkond on teinud viimased hooajad sitta tööd ja keerati hea seis perse. Tehku kurat tulevikus paremini. Tunnistamine aitab viia parandamiseni, eitamine ei vii parandamiseni.
Välismaalastest, kuigi mulle väga meeldib vaba majandus ja kõik tehku mis tahavad. Siis ma ausalt väga ei näe kuidas kõik see mida loodetakse kui on hunnik välismaalasi, et mis juhtub.
Võtame Läti, pole piirangut, kas klubid on jube kõvad olnud? Ei ole, pole saavutatud midagi erilist. Kas koondis on kõva? Ei ole, viimastel aastatel hullem veel kui meie oma.
Publiku kasv. Võtame Läti, RFSi ja HJK Meistrite liiga mängu käis vaatamas 1600 inimest circa. Koduliigas, kodus viimase aasta jooksul enamasti 140-250 inimest. Mingid üksikud sähvatused on 500 või 700 inimest. Aga üldiselt kehvemad kui eesti liiga numbrid päris mitmel võistkonnal. Et see välismaalaste toomine pole ka seda aidanud.
Välismängijate toomine aitaks juhul kui need oleks kõvad välismängijad, aga selle jaoks nagunii siin raha ei ole et tuua, et need kes tuuakse ei ole publikumagnetid ja ei too sellele kaasa.
Viimaseks taseme kasv. Et välismaalased on kõvasti paremad. Siinkohal võtan vabaduse ja jätan siin ajutiselt käinud Ukraina liiga mehed kõrvale, sest nad selgelt kasutasid seda vormi hoidmiseks ja ilma sõjata nad siia poleks tulnud.
Leva 5 mängijat
Narva 5
Kalju 4
Paide 5
Kalev 4(2 laenul teistest eesti klubidest)
Legion 1
Tammeka 3
Vaprus, Flora, Kure 0
Kui paljud nendest mängijatest on siis jube üle teistest mängijatest meie liigas.
Väravate esikümnes on 1 välismängija
Söötude esikümnes 2
Äkki keegi viitsib kusagil vaadata veel mingeid indekseid, aga ma olen kindel et see ei muutu ülejäänud statistikat vaadates väga. Ma ei näe siin väga et need mängijad tooks nii palju juurde.
Kokkuvõttes ei usu et need tulud väga midagi aitaks. sest meil siin pole jalgpallis sellist raha et oleks selliseid välismängijaid kes tooks publikut või arendaks tohutult teisi. Et selles osas pole vahet. Pigem siis annaks oma poistele rohkem võimalusi ja loodaks et nad võimalikult noorelt läheks ära välismaa klubide akadeemiatesse nagu tehakse Islandil.
delarenta   •  
(90.190.195.***)
Mina olin see, kes selle leegionäride teema sellesse lõimu tõi. Ma arvan, et leegionäride arvu suurendamisega tooks see Eesti mängijaid maa peale tagasi just palgataseme mõistes. Korvpallis on Eesti mängijate nappus nende palgataseme kunstlikult üles viinud - usun, et see kandub üle ka jalgpalli. Kes väärib kohta, tugevamate leegionäride kõrval, saab ka selle eest tasustatud ja trennis areneda. @ton666, tore et selle statistika välja tõid aga Kalju, Paide, Leva leegionärid oleksid kindlasti kõik ka nende klubide TOP mängijad, kellel leegionäre pole. Ole nüüd täitsa aus ja ütle, kas Florale ei kuluks ära praegu mõni Flora rahakotile vastav leegionär? Kui oleks Floras 2-3 positsiooni kaetud, oleks nad soomlased selili pannud. See, et Flora endale eestlastest tuumikut koostab on igati tervitatav ja usun, et see meeldib ka publikule. aga nagu enne öeldud on ka nendel mõned positsioonid kehvalt mehitatud ja väga palju eestlastest alternatiive ei ole kõrvale tuua (keegi ei taha välismaalt siia tagasi tulla, mängutempo on nii aeglane et sellega tehakse endale karuteene). Kui Flora juba ei leia endale eestlastest mängumehi, siis pole mõtet ka teistel kunstlikult eestlaseid üleval hoida. Kui Eesti liiga läheb leegionäride toel tugevamaks, siis on ka võib-olla mõnel nooremal mängijal ka motivatsiooni siin kauem mängida, selle asemel et välismaal pinki nühkida.

PS! Ma ei tea kust kohast tuli jutt, et väljakul peaks ringi jooksma 10 leegionäri. Leegionäride rahaks tegemise pioneer on hetkel Paide ja kuna üleminekusummasid pole avalikustatud, siis usun et see strateegia võiks olla edukas.
ton666   •  
(90.191.72.***)
@delarenta
Ma ei saa kuidagi sulle selles osas vastu vaielda, et Flora kui oleks võtnud ühe keskkaitsja kes oleks liider oma omaduste poolest välismaalt ja oleks piisaval tasemel, siis nad kindlasti poleks sedasi lagunenud. Samas respekteerin Florat selles osas et tahavad omadega hakkama saada.
Samuti olen nõus et mitu tippvõistkonna leegionäri oleks väiksemates võistkondades ka kindlasti väga sellised kes annaks juurde. Mida ma ütlesin oli lihtsalt see, et et antud piirang mis on, ei ole takistuseks. On põhjus miks Aygiri(vabandan kui valesti nime kirjutasin) ei lähe probly Vaprusesse mängima. Nii raha tõttu mis klubil saadaval on kui ka võistkonna tase nii mängus kui ka n.ö. tagatoas või võimalustel trennide ja süsteemi osas.
Et väiksemad lihtsalt ei saa selle tasemega välismaalasi enamasti lubada, ärme unusta et kui Paide välismaalastega alustas ja nad kehvemad olid ka liigas, siis oli nii et enamus ei olnud piisavad ja oli üks neljast kes oli selline et vääris oma taset. Sest pidid madala palganumbri tõttu riskeerima tegelikult tundmatute suurustega ja siis on ju pigem kindlam omade kindlamate suurustega tegutseda. Aga ei, olen nõus et mingid välismaalased on õigel ajal õiges olukorras õigustatud.
Ei süüdista sind et 10 välismaalast, see jutt kusagil siin sellisena tuli, see mind lihtsalt ei imponeeriks, sest pole võimalik võtta neid piisaval tasemel. Leian et 5 välismaalast on täitsa piisav arv. See siiski pool esinduskoosseisust juba kui kõik piisaval tasemel. Annab piisava balansi.
Ma kusjuures pooldan et kui toodaks väga noori välismaalasi kellel potensiaali et keda müüa, samas et Liliu kes juba vana aga nagu näha pole enam see kes oli, siis sellel edasimüügi pointi väga ei ole.
TheBroEx   •  
(91.131.125.***)
Minu arust tulebki välja tuua Kalju ja Levadia, kes üritavad välismaalastega enda meeskonna taset tõsta, aga need välismaalased pigem ongi kas keskpärased või vanemad kogemustega mehed, keda edasi müüa ei ole võimalik (lahkuvad tasuta). Mõni mees võib olla on 10-20% mõnest eestlasest parem, mõni mees kes käinud siin ei ole üldselt parem. Kogu aeg katsetatakse ja nüüd kui tõsta veel seda arvu, siis see pigem head ei too. Tase oleks ikka sama ja miskit ei muutu. Ainus klubi kellel välismängijate plaan toimib või on arusaadav kuidas võiks toimida ongi Paide ja see on okei. Tammeka vasakkaitse ka hea näide, nime ja kogemuse poolest võiks vabalt Floras või Kaljus mängida, aga no reaalsus on Tammeka oma enda Maquire. Võib teha ja osata kohati, aga siis teeb selliseid amatöörlike käkke, et hoia peast kinni. Võiksin väita, et seal olid nii Aloe kui Järvelaid paremad ja stabiilsemad mehed.

Kommentaari lisamiseks palun logi sisse või sisesta nimi ja kontrolltest.
Ott Järvela | Jalgpallimaailmal lasub moraalne kohustus Inglismaad karmilt karistada ja nad ihaldatud vutipeost ilma jätta
FINAAL!
Luup peale | Kõik teed viivad Rooma ehk Itaalia spetsialistid sätestasid, et jalgpallil pole ette nähtud koju naasta
EUROOPA NÄITAS VÕIMU
STUUDIOJUTUD
EM-STUUDIO | Peep Pahv: mida vähem jalgpall muutub, seda parem, aga saan aru, et see on lootusetu
INGLISMAA TEGI AJALUGU
Luup peale | Pehme penalti? Ei, väga pehme! Aga VAR ei tohtinud sekkuda ja Taanile ei tehtud liiga. Mäng oli aus ja Inglismaa finaalis
IKKAGI ITAALIA
Ott Järvela | Inglismaa õelus ja kiuslikkus tuleb meelde jätta ning seda neile nina alla hõõruda
STUUDIOJUTUD
EM-STUUDIO | Koefitsiendi-ekspert: oma kõhutunnet on pakkumisi koostades mängus päris palju
SOCCERNET.EE BAKUUS
MÕTTETALGUD
STUUDIOJUTUD
EM-STUUDIO | Alvar Tiisler: taktikalaud oli mulle südameasjaks ning peagi näeme seda ka Premium liiga ülekannetes
KES, KUS JA KUIDAS?
STUUDIOJUTUD
NOPPEID AJALOOST
EM 1996 | Jalgpallilt oodati suurt kojutulekut, aga Saksamaa arvas teisiti
EM-PÄEVIK

EM-päevikus avaldavad Soccernet.ee ajakirjanikud turniiri käigus pähe torganud mõtteid

MM-EELVAATED

H-alagrupp

G-alagrupp

Šveitsi koondis.  Foto: Scanpix / Michael Buholzer / Keystone / AP

F-alagrupp

E-alagrupp

D-alagrupp

C-alagrupp

B-alagrupp

A-alagrupp

https://www.zone.ee/
MENÜÜ
 
KESKKONNAD
FACEBOOK